pátek 10. července 2009

R.I.P. MJ!

"...Mám teorii. Kladu si jen otázku „PROČ ?“... Odpověď je stále stejná...“peníze, moc, ego...“. MJ nemusel být obětí pouze lačných doktorů, managerů, právníků, či všech těch lidí motajících se kolem "celebrit", kteří se rozhodli si „menší či větší lží“ lehce vydělat peníze...mohl být, stejně jako tomu bylo tolikrát v historii...např. 10/11...součástí prostého komplotu...uměle lživě vytvořeného čehosi, co mělo pouze odvrátit pozornost od dalšího čehosi a nejlépe zabít několik much jednou ranou...vždy to tak je...media jsou stejně jako re-kla-ma...kla-ma-vá. Sama jsem si to vyzkoušela na své kůži v „Czech Bannana Republic“ a vím, jak dokáže i malá lež a malé urážky člověku vzít nachvíli sílu i vítr do plachet, přesto že on sám je čistý, pravdomluvný a čestný. Neumím si představit, co se odehrávalo v duši tak citlivého člověka jako byl Michael. Jedno vím jistě. Svět nechá beztrestně ničit své génie, světce a dobrodince. Záměrná a vykonstruovaná „lež nebo pomluva“ by měla být trestána jako vražda. Každý den je mi smutno, pomyslím-li na to, co se ve světě děje a to nejen zvířatům, přesto že jsou mi nejblíže...V tomto období je mi ale obzvláště smutno... R.I.P MJ!..."